sobota, 10 listopada 2012

tutorial - jak zrobić kwiatki

Postanowiłam wstawić coś przydatnego na blog i wymyśliłam sobie kwiatki z dziurkaczy + stempel:

Potrzebne będą:
- resztki papieru, ja użyłam resztki z bloku do akwareli bo zawsze zostają mi ścinki po wycinaniu pokolorowanych stempli,
- dziurkacz z serduszkiem 2,5 cm
- dziurkacz stokrotki (mogą być różne rozmiary)
- stempelek z gwiazdką, rozetką, kwiatkiem, itp
- tusz
- nożyczki
- klej
- ćwieki, lub koraliki samoprzylepne


Odbijamy stempelek na gładkiej stronie papieru i wycinamy po obrysie nożyczkami,
wycinamy dziurkaczem 4 serduszka i jedną stokrotkę.
Tuszujemy lekko końcówki serduszek i stokrotki po stronie z wypukłościami faktury papieru







Przyklejamy serduszka pod spód wyciętego  kwiatka




Tak to wygląda z drugiej strony:



 Na wierzch doklejamy stokrotkę i wkładamy ćwieka, lub przyklejamy półperełkę itp., można trochę pozaginać płatki, aby kwiatek nie był  płaski





A tu różne warianty kwiatka:




Dziękuje za uwagę :)

1 komentarz:

  1. bardzo fajny tutorial :) całkiem możliwe, że go niedługo wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń