piątek, 30 listopada 2012

Kartki z bombkami i reniferkami

 Odpoczywam od stempelków Magnolii :)
Dzisiaj zaprezentuję dwie kartki w kolorach brązu i wanilii.
Do pierwszej kartki użyłam tekturki z reniferami od Crafty Moly, papier też, do tego stempelki z bombkami przyklejone w 3D
Kartki zgłaszam na listopadową stemplomanię, stemple z napisami zakupione w Agaterii




Tutaj większe bombki również w 3D, reniferki w tle oraz dzwoneczek





I pochwale się co otrzymałam w dzisiejszej paczce:)


 strasznie długo na to oszczędzałam....., ale z tym sprzętem mam więcej możliwości kreatywnych i marzenia się spełniają !
pozdrawiam
Gosia:)
i dziękuje za odwiedziny i komentarze :)

2 komentarze:

  1. EEEE...no, kartki fajne, ale paczka ...na pewno Cię uszczęśliwiła. Ja teraz też nie mam zupełnie środków na zakupy przydasiowe, ale wierzę,że marzenia w końcu się urzeczywistnią!

    OdpowiedzUsuń
  2. pamiętam jak dostałam moją wyrzynarkę :) przez pierwsze 4 godziny wycinałam co tylko się dało :P

    OdpowiedzUsuń